به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا شجاعی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه بروجرد اظهار داشت: مأموریت گشت‌های رضویون در سال ۹۵ به کلیه پایگاه‌ها اعلام شد و در سال ۹۷ مأموریت اصلی رقم خورده و از ظرفیت کل پایگاه‌های شهر و روستا استفاده کرده ایم و توانسته ایم تا کنون اهداف مورد نظر را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: گشت‌های رضویون با هدف ارتقای سطح امنیت، آرامش و آسایش مردم در سطح کل محلات کشور ایجاد شده است.

سرهنگ شجاعی مردمی کردن امنیت با استفاده از ظرفیت‌های جوانان محلات، اشراف و آمادگی بسیجیان، ارتقای امنیت روانی، افزایش ارتباط فکری و عاطفی بسیجیان با مردم در سطح محلات را از دیگر اهداف ایجاد گشت‌های رضویون در سطح محلات عنوان کرد.

وی ادامه داد: گشت‌های رضویون طی ایجاد تفاهم نامه‌ای بین دستگاه قضائی، ناجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۸ ماده با هدف تعامل و هم افزایی بین سه دستگاه مذکور و اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های سالانه به امضا رسیده است.

معاون فرماندهی سپاه ناحیه بروجرد گفت: ۶۵ مورد دستگیری فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکی، ۵۳ مورد دستگیری اراذل و اوباش، ۵ مورد توقیف خودرو و موتور سیکلت، ۴۶ مورد کشف سلاح سرد را از اقدامات گشت‌های رضویون در سطح محلات شهرستان بروجرد از ابتدای سال تا کنون، بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1349191
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.