معاون برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری بروجرد روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: خط تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده کارخانه زاگرس فارمد بروجرد با صرف تنها  ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه در راستای رونق تولید به بهره برداری رسید.

احمد گودرزیان افزود: احداث این واحد تولیدی طبق نظر سرمایه گذاران با تامین پنج میلیارد تومان سرمایه اولیه  امکان پذیر بود که ریاست کارخانه زاگرس فارمد با بهره گیری از نظرات کارشناسان اهل فن و تعامل با دانشگاه و بهره گیری از دانش و فناوری نوین در راستای رونق تولید توانست این خط تولید را تنها با صرف ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی و به مرحله تولید برساند.

وی اظهارداشت: این واحد تولیدی که وابسته به کارخانه داملران بروجرد است با تولید سالانه پنج میلیون بطری مواد شوینده و ضدعفونی کننده نقش مهمی در تامین این مواد در بازار مصرف دارد.

گودرزیان بیان کرد: با بهره گیری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۱۵ جوینده کار فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری بروجرد اضافه کرد: تکیه برظرفیت‌های داخلی و کاهش وابستگی به واردات یکی از مهمترین اصولی است که در ارتباط با بحث رونق تولید باید به آن توجه صورت گیرد در صورتی می‌توانیم رونق تولید در کشور ایجاد کنیم که عوامل تولید ما به بازدهی برسد.

گودرزیان یادآور شد: رونق تولید یکی از مبانی اقتصاد مقاومتی برای حل و فصل مسائل کشور است و ضرورت دارد مسوولان برای تحقق شعار سال بیش از پیش تلاش کنند.

در این آیین مدیرکل صنعت و معدن و تجارت لرستان، مدیر کل دامپزشکی، امام جمعه شهرستان، معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.