بابک دین پرست در آیین افتتاح این طرح با قدردانی از عملکرد مطلوب فرماندار و جهاد کشاورزی شهرستان در کسب رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و توانمندی شهرستان سلسله در بخش شیلات و کشاورزی، حمایت از سرمایه گذاران این بخش می تواند به ایجاد اشتغال پایدار و رشد و توسعه این شهرستان منجر شود.

نبی الله خون میرزایی رییس سازمان شیلات کشور نیز با اعلام رضایت از طرح های ایجاد شده در شهرستان سلسله در بخش شیلات، عنوان کرد: با توجه به اینکه کلنگ احداث کارخانه خوراک آبزیان نیز در این شهرستان به زمین زده خواهد شد، اعتبار مورد نیاز این طرح در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و تلاش خواهد شد که این اعتبار مصوب شود.

عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان سلسله در بخش کشاورزی و شیلات، گفت: در این راستا تلاش شده است که بر روی زنجیره های ارزش و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری و بسته بندی محصولات تولیدی هدف گذاری شود.

کیارش بیرانوند مدیرکل شیلات لرستان نیز با اشاره به تولید سالانه حدود چهار هزار تن ماهی در شهرستان و رتبه سوم شهرستان سلسله در بین شهرستان های لرستان در زمینه تولید ماهی پرواری، اظهار داشت: شهرستان سلسله یکی از شهرستان های برتر لرستان در زمینه تولید آبزیان است و در بخش تکثیر بچه ماهی نیز رتبه نخست لرستان را دارد.

وی افزود: در آینده نزدیک با بهره برداری از مجتمع پرورش ماهی دوآب رتبه این شهرستان در زمینه تولید ماهی به دوم ارتقا خواهد یافت.

برای احداث این کارخانه یک و نیم میلیارد تومان از محل اشتغال پایدار به سرمایه گذار طرح، تسهیلات واگذار شده است، این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر ایجاد اشتغال صورت گرفته است و علاوه بر توان فرآوری ماهی لرستان ، توان فرآوری ماهی های سایر استان های کشور را نیز خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.