حجت الاسلام والمسلمین علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: در فتنه ۸۸ دشمن در سطح وسیعی تلاش کرد با برنامه ریزی و صرف هزینه مسئولان رده اول نطام را تحت تاثیر قرار دهد اما هوشیاری و تیز بینی مردم و تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری توطئه آنان راخنثی کرد.

وی افزود : مردم در ۹ دی همچون سالهای گذشته با حضور در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر به دشمنان ثابت می کنند که ترفندها و توطئه های دشمن علیه ایران بی تاثیر است.

خطیب جمعه بروجرد گفت : شیطان بزرگ آمریکا دست از توطئه علیه جوانان بر نمی دارد و امروز در عراق با نفود بر جوانان درصدد فریب این قشر است.

حجت الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت روز پرستار افزود: پرستاری شغلی سخت است و پرستاران با توجه به فعالیت شبانه روزی که دارند همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی تاکید کرد: بی احترامی به قشر پرستار به بهانه اینکه وطایف خود را انجام نداده پدیرفتنی نیست و در صورت سهل انگاری در انجام وظایف باید به آنها تذکر داده شود نه اینکه مورد بی حرمتی قرار گیرند.

وی با اشاره به وعده مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ایشان قول داد همه درآمد حاصل از ورزش بروجرد، در امر توسعه ورزش جوانان این شهرستان هزینه شود .

امام جمعه بروجرد گفت :  در بروجرد سرمایه گذاران فراوانی تمایل به سرمایه گذاری دارند و پروژه دیپلمات نمونه ای از آن است که می توان با حمایت از این  قشر زمینه توسعه شهرستان و خروج مشاغل مزاحم از داخل شهر را فراهم نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.