دکتر امین حسنوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تمام داروخانه‎های بیمارستانی این استان تا پایان آذرماه به این دانشگاه واگذار می‎شوند افزود: تاکنون چهار داروخانه بیمارستان‎های دورود، کوهدشت، نورآباد و الشتر دولتی شده و براساس برنامه‌ریزی انجام شده داروخانه بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر نیز امروز دولتی می شود.

وی اظهار داشت: از این پس تمام درآمدهای حاصل از داروخانه بیمارستان مستقیما صرف خرید تجهیزات پیشرفته و بروز پزشکی برای بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر خواهد شد

وی با بیان اینکه اکنون ۲۰۰ داروخانه در سطح استان فعال است، گفت: برای جذب نیروهای داروخانه های مذکور، برگزاری آزمون تدوین و در شهرستان ها برگزار شد که در هفته آینده پذیرفته شدگان مرحله نخست به مصاحبه دعوت می شوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزایش درآمد دانشگاه و حل مشکلات و کاهش بدهی ها را یکی از اهداف دولتی کردن داروخانه ها برشمرد و بیان کرد: یکی دیگر از اهداف نیز کمک به تامین دارو در استان است.

حسنوند ادامه داد: فروش دارو به قیمت دولتی، افزایش خدمات رسانی بهتر به بیماران سرپایی ، همکاری بیشتر شرکت های پخش دارویی و تامین تجهیزات اتاق عمل و جلوگیری از کنسل شدن عمل بیماران از جمله مزایای این طرح در لرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.