محمد کرمی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مانور با هدف انسجام تیمی، توان افزایی، بالا بردن سرعت عمل نیروهای امدادگر و نجاتگر در بروجرد برگزار شد.

وی با اشاره به این که در این مانور ۵۰ نفر از نیروهای هلال احمر حضور داشتند اضافه کرد:  در این مانور که توسط مسئول امداد و نجات جمعیت به امدادگران و نجاتگران جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان فرضی محبوس شده در کوهستان زده شد که عوامل امدادی جمعیت ، در کمتر از ۳۰ دقیقه در مرکز اداری بروجرد حاضر و آماده حرکت به منطقه کوهستانی شدند.

کرمی اظهار داشت: در این مانور نیروها به سمت منطقه روستای چنارستان جهت صعود به قله ۲۹۰۰ متری شیرمرد حرکت کردند و  بعد از پیمایش مسافتی ۵ ساعته نیروهای امدادی توانستند قله را فتح نمایند و سپس به پایین قله حرکت کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: آمادگی هر چه بیشتر پرسنل،امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مواجهه با حوادث از مهمترین اهداف برگزاری این مانور بود که برگزار شد.

وی اضافه کرد: در طول سال، هلال احمر مانورهای مختلفی را برای آمادگی نیروهای هلال احمر برگزار می کند که برخی از این مانورها برای نیورها و برخی هم برای دانش آموزان و دانشجویان است و تلاش می شود تا در برگزاری این مانورها آموزش هایی لازم راائه شود تا در صورت بروز هر گونه حوادث تلفات جانی کاهش یابد.

۷۱۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.