به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، اسد عبداللهی در آیین تجلیل از عوامل ستادهای مردمی کمک به سیل زدگان افزود: خدمات دولت و ستادهای مردمی در راستای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان غیرقابل انکار است و این همکاری نمود و ظهور نوع دوستی بود.

وی اظهار داشت: اینکه حضور و خدمات مؤثر دولت و مسئولین استان در جریان سیل اخیر کمرنگ جلوه داده شود بی‌انصافی است و همان‌گونه که دولت همواره از مردم و ستادهای مردمی به عنوان بازوی توانمند خود نام می‌برد، سازمان‌های مردم‌نهاد نیز باید بدانند که دولت هیچ‌گاه از مردم جدا نبوده و نیست.

 وی تصریح کرد: در جریان سیل، اگر اطلاع‌رسانی و پیشگیری‌های موثر مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی استان نبود، شاید شاهد تلفات جانی اسفناکی بودیم که خوشبختانه با آگاهی و اقدام به موقع خدمتگذاران مردم، از وقوع این حادثه تلخ جلوگیری شد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: مردم ما همواره در تمام صحنه‌ها همراه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند که به عنوان نمونه طی جنگ تحمیلی اگر حضور مردم در صحنه نبود شاید حرکت انقلاب در آغاز راه ناتمام می‌ماند.

عبداللهی گفت: بخش‌های زیادی از خسارات سیل در شهرستان از جمله در بحث زیرساخت‌ها با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جبران شده ولی کار هنوز تمام نشده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به دنبال حل کامل مشکلات هستیم.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.