مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: موزه آموزش و پرورش بروجرد راه‎اندازی می‎شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر مهرافزون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موزه آموزش و پرورش بروجرد در مکان دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) راه‎‌اندازی می‎شود.

وی با بیان اینکه لگوی موزه آموزش و پرورش بروجرد توسط استاد محمد شریفی طراحی شده است، افزود: در این راستا مطالعات اولیه انجام گرفته و طراحی داخلی موزه به زودی شروع خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: کمیته و موسسین موزه آموزش و پرورش بروجرد سلسله نشست‎هایی را با پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت داشته‎اند و این پیشکسوتان از حامیان موزه بوده و با کمک‎های معنوی و مادی خود به عنوان یاوران موزه آموزش و پرورش بروجرد ایفای نقش می‏‎کنند.

مهرافزون خاطرنشان کرد: اساتید، نویسندگان، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و همه علاقمندان به بروجرد قول مساعد داده‎اند که مدیریت آموزش و پرورش بروجرد را در راه‎اندازی موزه و برنامه، ایده‎ها و سیاست‎های آموزش و پرورش یاری کنند.

مدیریت آموزش و پرورش ضمن سپاس  و قدردانی  از همراهی پیشکسوتان  و فرهنگیان از همه فرهنگ دوستان بروجرد در سراسر جهان دعوت  و تقاضا کرد این مدیریت را در این امر خطیر یاری کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.