معاون حوزه علمیه خواهران از برگزاری نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی معارف غدیر با شرکت ۲۵۰ نفر از ۲۱ مرداد به مدت ۱۰ روز در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سمیه عزیزی از برگزاری نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی معارف غدیر در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این نشست‌ها در قالب ساعات آموزشی کارگاه‌های فشرده از ۲۱ مرداد به مدت ۱۰ روز در مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که تاکنون مدارس علمیه الزهرا(س) پلدختر و بنت‌الرسول(ص) الشتر برای برگزاری این طرح‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: در دوره‌های گذشته استقبال خواهران مبلغه از این طرح‌ها چشم‌گیر بوده است و پیش‌بینی می‌شود بیش‌از ۲۵۰ نفر از طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران در این نشست‌ها شرکت کنند.

عزیزی با بیان این‌که این نشست‌ها به‌همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم‌النبیین(ص) برای طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد، افزود: نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی معارف غدیر با هدف گرامی‌داشت شعائر دین مبین اسلام و اهتمام به ترویج سیره اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان آشنایی مبلغان با شخصیت والا و سیره زندگانی سعادت‌بخش اهل‌بیت(ع) به‌عنوان الگوی کامل و جامع و ارائه راهکارهای تبلیغ اثرگذار و کارآمد دینی برای مبلغان را ازجمله مهم‌ترین اهداف اجرای برگزاری طرح نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی غدیر برشمرد.

وی تبیین گزاره اعتقاد و ولایت، معناشناسی ولی، علم و عصمت لازمه ولایت، ولایت امیرالمؤمنین(ع) تنها راه رسیدن به اصول دین، ولایت ائمه معصومین(ع) در هویت غدیر و فرق کامل و تمام شدن دین را از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های نشست‌های دانش‌افزایی غدیر عنوان کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.