فاطمه زهزا توکلی روز یکشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسایل و مشکلات اداره بهزیستی شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون اداره بهزیستی پلدختر در مکانی استیجاری فعالیت می کند که حدود 2سال است بنیاد مسکن در این رابطه اقدام کرده اما متاسفانه به دلایلی پیمانکارآن تا کنون نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.
وی افزود: اداره کل بهزیستی استان در این رابطه با رییس بنیاد مسکن لرستان رایزنی های لازم را انجام داده و مقررشد با تغییر پیمانکار و پیگیری سایر موارد مشکلات مربوط به آن تمهیداتی اندیشیده شود تا در ساخت ساختمان اداره بهزیستی پلدختر تسریع شود.
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: شهرستان پلدختر سه هزارو 700معلول دارد که مشکلات اصلی آنها به یکسری نیازهای خاص که مختص همه معلولان است بر می گردد.
وی اشتغال ،مسکن و ایاب ذهاب را از مهم ترین مشکلات معلولان دانست و افزود: معلولان نیز در ساخت و سازها و سایر برنامه های دستگاه های مختلف باید مانند سایر شهروندان دیده شوند.
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تعامل و همکاری باید 2 طرفه باشد تا در سفربعدی مشکلات حوزه های تخصصی این اداره در شهرستان بررسی و در دستور کار معاونان این حوزه قرار گیرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.