حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در آیین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه امام زمان(عج) ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حادثه اهواز افزود: تا وقتی که پرچم حق ایستاده است باطل ساکت نمی نشیند.
وی اظهار داشت: دشمنان در طول این سال ها در مقابل ملت ایران شکست خورده اند و مدام در حال توطئه هستند و ملت ایران همچنان مقاوم ایستاده اند و این گونه حوادث نمی تواند راه ما را عوض کند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: هیچ دینی به اندازه اسلام به علم و دانش اهمیت نداده و توصیه کرده که از دوران کودکی به آموختن علم و دانش توجه شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: کشور ما احتیاج به دانشمندان بزرگ دارد و از دانش آموزان انتظار داریم با تلاش و کوشش خود آینده را بسازند.
وی ادامه داد: کشور ما نیاز به متخصص و متعهد دارد و باید دقت کنیم در مدارس این 2 ویژگی را به دانش آموزان القا کنیم.
وی ادامه داد: معلمان علاوه بر آموزش باید به تقویت پایه های اعتقادی و دینی و تقوای دانش آموزان توجه کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: ارتباط اولیا و مربیان می تواند نقاط قوت و ضعف را در دانش آموزان تقویت کند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با شور حسینی و عطر شهدای دفاع مقدس عجین شده و همانگونه که امام حسین (ع) یگانه معلم بشریت درس ایثار و فدارکاری به ما داد در آغاز سال تحصیلی با تاسی از این امام سال تحصیلی را آغاز نموده ایم.
شهاب روزبهانی: دانش آموزان بروجردی در اکثر حوزه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان و کشور حائز رتبه های برتر شدند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.