به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در استانداری لرستان افزود: طی سال های پس از دفاع مقدس اقدامات مناسبی در حوزه های مختلف انجام شده اما به نظر می رسد آنگونه که شایسته خانواده های شهدا و ایثارگران است نتوانسته ایم ارزش های این دوران طلایی را به نسل های بعد منتقل کنیم.
وی اظهار داشت: باید هر ساله ویژگی های دفاع مقدس به جوانان معرفی شود چرا که با توجه به هجمه های فرهنگی امروز علیه جوانان جمهوری اسلامی، تبیین ارزش های جنگ تحمیلی راهکار مناسبی برای مقابله با این هجوم فرهنگی است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: معرفی ارزش و آرمان های دفاع مقدس یک وظیفه انسانی و نه اداری است که باید برای این مهم زینب وار اقدام کنیم.
خجسته پور وحدت و همبستگی ملی را یکی از دلایل اصلی پیروزی در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در ایام فعلی که در حال عبور از گردنه سخت اقتصادی هستیم باید همانند دفاع مقدس مردم پای کار باشند و مسئولان نیز خدمت خالصانه و بی منت را تنها اقدام عملی بدانند.
وی با بیان اینکه مسئولان نیازمند دیدار با خانواده ایثارگران و رزمندگان هستند اضافه کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس به نحوی برنامه ریزی شود که همه مدیران از خانواده تمام شهدا، یاثارگران و جانبازان دیدار و دلجویی کنند تا برخی از این افراد در مهجوریت نمانند.
وی همچنین ادامه داد: لرستان علیرغم انکه استان مرزی نبوده اما خسارات وارده و دلاوری رزمندگان آن کمتر از سایر نقاط نیست که همین امر ضرورت راه اندازی مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس را دوچندان می کند تا معرفی این رشادت ها به نحو شایسته و ماندگار انجام شود.
معاون استاندار لرستان با تاکید بر معرفی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف گفت: باید از صدا و سیمای مرکز استان برای ساخت سریال های مختلف با معرفی غیرمستقیم توانمندی های استان استفاده کرد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.