به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور عصر دوشنبه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در محل سالن همایش های جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: صحب کردن در برابر رشادت پیشکسوتان این عرصه کار سختی است چرا که آنها با دادن جان خود از کیان میهن دفاع کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه حضور پیشکسوتان در کنار جوانان باعث قوت قلب است، افزود: در ماجرای ناآرامی های دی ماه 96 لحظه ای که احساس شد باید بطور جدی تر در برابر توطئه ها ایستاد حضور پیشکسوتان در کنار قشر جوان وقایع فروکش شد و از نقش راهنماگر آنها استفاده شد.
وی با یادآوری اینکه بسیاری از کشورهای که جنگ های بر مبنای خواسته های مادی و دنیوی را داشته اند همچنان قدردان کهنه سربازهای خود هستند، گفت: ما نیز باید از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که با انگیزه های الهی از خود ایثار و رشادت نشان داده اند قدردانی کنیم.
خجسته پور گفت: امروز نیز جهانخوارن و آنهایی که دنبال خواسته های مادی خود هستند بدنبال فرصت بوده و ممکن است هر لحظه کشور ما را مورد تهاجم قرار دهند که بدون شک در چنین وضعیتی حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در کنار قشر جوان دلگرم کننده خواهد بود و هرگونه توطئه را از بین خواهد برد.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.