به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی در این دیدار با اشاره به تامین زیرساخت های موجود در استان اظهارداشت: باید از فرصت های بوجود آمده در استان برای توسعه صنعت فرهنگی استفاده کرد.
وی با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی شهاب و آماده سازی زیرساخت ها برای انتقال چاپخانه به این شهرک صنعتی گفت: این دفتر در نظر دارد در آینده ای نزدیک نسبت به ایجاد چاپخانه دفتر تبلیغات و انتقال دستگاه چاپ خریداری شده به این شهرک صنعتی اقدام کند.
امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برای توسعه صنعت و تولید کشور متناسب با شاخصه های استانی بیان داشت: با حمایت های صورت گرفته در استان قم خوشبختانه زیرساخت های لازم برای توسعه فرهنگی و نشر معارف دین در سطح قم بخصوص شهرک های صنعتی شهاب و آی تی فراهم شده است.
وی از آمادگی این شرکت برای استقرار چاپخانه ها در شهرک صنعتی شهاب خبر داد و افزود: طی ماه های اخیر شاهد اقبال و استقبال مجدد چاپخانه داران برای حضور در این شهرک صنعتی هستیم که ما این حرکت را آغاز فصلی نو برای صنعت چاپ استان می دانیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722119
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.