به گزارش عصر سه شنبه ایرنا از پایگاه رسمی جامعه مدرسین، در این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اساس تکلیف شرعی و وظائف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و طبق دوره‌های گذشته موضوع را در دستور کار کمیسیون سیاسی این نهاد مقدس قرار داد.
بیانیه می افزاید: پس از برگزاری جلسات متعدد و ارتباط با علمای اعلام و هم‌اندیشی با گروههای مختلف و رعایت همه جوانب و معیار‌ها و ارائه گزارشها در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرانجام موضوع در جلسه روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه 1396 مطرح و با اکثریت قاطع آرای حاضران حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدابراهیم رئیسی به عنوان نامزد اصلح شناخته شد، که به شما ملت همیشه در صحنه نیز معرفی می‌شود.
در ادامه بیانیه آمده است: امید است مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با عنایت خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) و همچنین با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای
«مدظله‌العالی» با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر نقشه شوم استکبار جهانی را نقش برآب کرده و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: مردم با انتخاب نامزد اصلح موجبات تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و رشد و پیشرفت کشور را فراهم نمایند.
انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
حسن روحانی، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.