به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی روز شنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه انتخابات بستر قانونی برای مشارکت جمعی مردم است افزود: همه مسئولان ستاد انتخابات استان باید اهتمام جدی برای برگزاری انتخابات باشکوه داشته باشند.
وی حضور و فعالیت گرایش های مختلف در انتخابات را سرمایه اجتماعی نظام دانست و گفت: در راستای مشارکت حداکثری مردم بایستی از همه ظرفیت ها از جمله سازمانهای مردم نهاد بهره ببریم.
معاون استاندار قم رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تکیه به اصول قانونی و جدیت در اجرای قانون بایستی در همه ی مراحل برگزاری انتخابات مورد توجه قرار بگیرد.
جمالی همچنین با اشاره به تجربیات کسب شده از انتخابات گذشته، بررسی نقاط ضعف و قوت و نیز نیازسنجی کمیته های ذیل ستاد و ارسال آنها به دبیرخانه ی ستاد را خواستار شد.
وی همچنین ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: علیرغم برخی جفاهایی که در حق این بزرگ مرد انقلاب اسلامی شد، ایشان هرگز عرصه خدمت را ترک نکرد و این باید الگویی برای همه علاقه مندان به نظام باشد.
وی در ادامه رئیس ستاد انتخابات استان قم در انتهای این جلسه حکم اعضای ستاد و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان قم را به ایشان ابلاغ کرد.
این گزارش حاکیست: رئیس و اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسؤلان کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان قم، با حکم استاندار 22 دی ماه در قم منصوب شدند.
بر اساس احکام جداگانه سید مهدی صادقی استاندار قم، احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم به عنوان رئیس ستاد انتخابات؛سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات، حسین معین آبادی سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات معرفی کرد.
همچنین، عزیزالله قربانی مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قم به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی و ارزیابی ستاد، حسین امیری قمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی، تقی آغدیر سرپرست حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات؛ اکرم روح پرور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فن آوری اطلاعات؛ رضا سیار فرماندار قم، خلیل مرادی مدیرکل ثبت احوال استان قم و مرتضی بابایی کارشناس اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو ستاد انتخابات استان و رضا شکارچیان رئیس گروه امور انتخابات اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان قم منصوب شدند.
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.