به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی روز شنبه افزود: فعالیت این سینما با پخش ویژه برنامه های قبل از افطار و صوت اذان مغرب آغاز و به صورت تصویری نیز تا ساعت 24 ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: پخش فیلم های سینمایی روز پنج شنبه هر هفته ساعت 22، تیزرهای آموزشی با محتوای شهروندی و پخش مسابقات ورزشی در سطح ملی و جهانی از جمله برنامه های این سینما خواهد بود.
درافشانی اظهار امیدواری کرد با آغاز برنامه های سینمای تابستانه باراجین در شب های ماه مبارک رمضان، فضای مفرحی برای شهروندان در این بوستان مهیا شود.
وی در ادامه از برگزاری همایش ورزش پهلوانی و زورخانه ای به مناسبت ماه مبارک رمضان در بوستان های شهر قزوین خبر داد و گفت: نخستین برنامه این ورزش ملی و باستانی امروز در بوستای شهید مطهری از ساعت 22 تا 23 به مورد اجرا گذاشته می شود.
درافشانی، دومین اجرای برنامه ورزش پهلوانی و زورخانه ای را هفتم خرداد ماه ساعت 22 شب در بوستان پامچال اعلام و یادآور شد: سومین اجرا دهم خرداد در بوستان الغدیر و چهارمین برنامه نیز 24 خرداد ماه مصادف با شب عید سعید فطر در بوستان ملت برگزار خواهد شد.
وی، ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای در سطح جامعه، به خصوص در بین نوجوانان و جوانان را از جمله اهداف برگزاری این همایش ها عنوان کرد و گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای ریشه در فرهنگ کهن و آموزه های دینی ملت ایران دارد و گسترش آن منجر به ارتقای روحیه و منش پهلوانی می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.