حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای شرکت کننده از ایران در این نمایشگاه، کارخانجات کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان صانیع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان صنایع کوچک هندوستان، هشت واحد تولیدی از ایران (قزوین) در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ایالت اودیشا هندوستان برپا شده است،اضافه کرد: ارایه توانمندی صنایع کوچک قزوین و ایران و ایجاد زمینه بازاریابی و توسعه صادرات از اهداف مهم حضور واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان در این نمایشگاه بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: این نمایشگاه با تلاش سازمان صنایع کوچک هندوستان در حال برگزاری می باشد و در آن غرفه های رایگان در اختیار صنعتگران شرکت کننده قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: این نمایشگاه که در هفته جاری برپا شده و تا 19 اسفند ادامه دارد در زمینه مواد غذایی، صنایع کشاورزی، غذهای دریایی، پلاستیک، منسوجات، قطعات خودرو، صنایع دستی و نیز با اولویت محصولات خشکبار، خرما، آجیل و فرش فعالیت می کند.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: این شرکت دولتی در کنار حمایت هایی چون واگذاری زمین با قیمت بسیار ارزان، پرداخت تسهیلات، معافیتهای مختلف و مشوق های تولیدی تلاش کرده است تا در زمینه بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف صادراتی به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان کمک کند که نمونه آن معرفی و کمک جهت حضور در نمایشگاه های خارجی است.
نخستین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک هندوستان با حضور نمایندگان 50 شرکت از پنج کشور ایران، آلمان، بنگلادش، کره جنوبی و نپال و 500شرکت داخلی در هند افتتاح شده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.