به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی انصاری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین با تبریک هفته تربیت افزود: 19 مرکز دارالقران سال گذشته در استان تاسیس شد و زمینه آموزش روخوانی و روانخوانی قران به چهار هزار دانش آموز فراهم شد.
وی ادامه داد: اردوهای دانش آموزی، عضویت فعال 12 هزار نفر در کانون های دانش آموزی برای صرف اوقات فراغت و برگزاری جشنواره های فرهنگی و تربیتی از جمله اقدامات صورت گرفته توسط مربیان و مشاوران پرورشی در مدارس استان بوده است.
وی اظهار کرد: حوزه پرورشی همواره دغدغه چگونه زیستن دانش آموزان را دارد و به دنبال برنامه ریزی و تلاش برای رفع این دغدغه است.
وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر حوزه پرورشی آموزش و پروش تبدیل به شجره طیبه ای شده است که همواره دانش آموزان و اولیا از آن بهره مند می شوند.
وی افزود:حوزه پرورشی و مربیان و مشاوران پرورشی جریان عمیق و اصیل فرهنگی هستند و همواره در صحنه های مهم در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای راهنمایی و هدایت مردم هستند.
حجت الاسلام انصاری، با تقدیر از عملکرد شجاعانه وزیر آموزش و پرورش افزود:آموزش و پرورش امروزه به اقدامات شجاعانه نیاز دارد تا بتواند نقش خود را بیش از گذشته همسو با تغییرات اجتماعی ایفا نماید.
وی افزود: اگر برنامه نماز را در مدارس تقویت کنیم به طور قطع نسبت به سرمایه گذاری برای نسل های آینده و تقویت هویت دینی و اسلامی اقدام کرده ایم.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.