استاندار قزوین گفت: در هر بحثی که نیاز به استاندارد است اگر رعایت ضوابط صورت نگیرد، ثروت و سلامت جامعه از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ، استاندار قزوین در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قزوین  که با حضور نیره  پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد کشور برگزار شد، گفت: مسئولیت استاندارد، مسئولیت سنگینی است که هم ثروت ملی و هم سلامت جامعه را برعهده دارد.

استاندار در رابطه با نقش استاندارد در باورهای دینی تصریح کرد: ما دو بحث در مساله استاندارد داریم، یکی قائده لاضرر و لاضرار فی‌الاسلام است و دیگری سبک زندگی اسلامی - ایرانی است که بسیار هم مورد تأکید رهبری است، ترکیب این نشان می‌دهد ما بی دلیل حتی به لباس خود هم نباید آسیب برسانیم ‌و عدم توجه به ضوابط استاندارد و تولید مصنوعات غیراستاندارد منجر به آسیب به مال و جان مردم می‌شود و توجه به این موارد ریشه در باورهای دینی دارد.
  زاهدی در رابطه با سازمان استاندارد در استان تصریح کرد: قزوین یک شهر صنعتی و کشاورزی است و حوزه استاندارد آن قائدتا باید پرتلاش باشد.

وی ادامه داد: هم دستگاههای متولی و هم تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان باید تعامل داشته باشند، تا به آن سبک زندگی اسلامی-ایرانی برسیم.

استاندار قزوین ضمن تشکر از محمودرضا طاهری مدیرکل سابق استاندارد استان افزود: طاهری مدیری  متخصص و مورد تأیید است، و جدیت ایشان در جایی که با سلامت مردم مواجهه دارد، قابل تقدیر است.

در پایان مراسم لوح سپاسی از جانب رئیس سازمان استاندارد و استاندار قزوین به محمود رضا طاهری اهدا شد و دکتر سیروس صارمی به سمت مدیریت سازمان استان منصوب شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.