به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین افزود: سازمان های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید به خوبی در حوزه های مختلف اجتماعی،محیط زیست،فرهنگ و ورزش توسعه یافته اند و باید از توان آنها پیشبرد اهداف مدیران استفاده کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش نقش مهمی در پیشبرد اهداف و سیاست های استان توسط مدیران در حوزه حقوق شهروندی دارد،اظهار کرد: باید یکی از ملاک های ارزیابی مدیران میزان حضور آنها در دوره های آموزشی مرتبط با این بخش باشد.
استاندار قزوین ادامه داد: دوره های آموزشی متعددی در حوزه حقوق شهروندی در استان برگزار شده است و انتظار می رود مدیران در این دوره ها حضور جدی تری داشته باشند.

**حقوق شهروندی حوزه مظلومی است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین نیز در این نشست گفت: حقوق شهروندی یکی از مظلوم ترین حوزه ها و واژگانی است که متولیان متعددی دارد اما آنچنان که باید حق آن ادا نشده است.
ابوالفضل یاری افزود: در حوزه حقوق شهروندی آموزش های متعددی برگزار شد که همگی با حضور استادان برجسته کشوری صورت گرفته است.
وی ادامه داد: انتظار مشارکت مدیران در چنین دوره های آموزشی بیش از وضعیت کنونی است و امیدواریم مدیران استان برای حضور دراین دوره ها اهتمام بیشتری داشته باشند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.