به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی به همراه معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران در اولین گام از یک شرکت تولید کننده آرد و ماکارونی در شهرستان البرز بازدید کرد.
استاندار قزوین این واحد را یک نمونه موفق و مایه دلگرمی و موجب ایجاد امید در میان صنعتگران دانست.
این شرکت برای طرح توسعه خود پنج میلیارد تومان و برای ایجاد پایانه صادراتی 11 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و مساعدت برای صدور مجوزو همراهی سازمان مالیاتی درخواست دارد.
استاندار قزوین در ادامه از یک واحد تولیدی در زمینه تولید کارتن جعبه و چاپ و عرضه لیبل دیدن کرد.
زاهدی در این کارخانه با اشاره به دلایل موفقیت این واحد گفت:مدیریت توانمند و نوسازی مداوم تجهیزات و دستگاه ها موجب ماندگاری و رقابت پذیری این واحد تولیدی شده است و باید این موفقیت را به مدیران این مجموعه تبریک گفت.
وی افزود:مشکل فرسودگی ماشین آلات در بیشتر واحدها وجود دارد و باید برای حل این مشکل توجه به طرح های توسعه واحدهای موفق را در دستور کار قرار داد.
مدیران این مجموعه تولیدی نیز همبستگی مدیران استان را دلیل موفقیت خود دانسته و ضمن تقدیر از دستگاه های خدمات رسان، در خواست مساعدت برای راه اندازی طرح و توسعه خود در شهرک خرمدشت را مطرح کردند.‌.
استاندار در ادامه از یک شرکت کشت و صنعت در شهرستان آبیک بازدید کرد.
این مجتمع با واحدهای خوراک دام، کشتارگاه دام، سردخانه، بسته بندی گوشت و تبدیل مازاد، ظرفیت پرورش سالانه 400 هزار راس دام سبک و 90 هزار راس دام سنگین را دارد.
این واحد هم اکنون با 20 درصد ظرفیت فعالیت دارد و برای طرح توسعه خود به حمایت و توجه مسئولان نیازمند است.
استاندار در این واحد گفت: این واحد تولیدی در سال های گذشته براساس اصل خصوصی سازی به بخش خصوصی واگذار شده بود که به دلیل مدیریت ناکارآمد به تعطیلی کشیده شد و در نهایت مجددا در سال گذشته کار خود را آغاز کرد.
وی افزود:امیدواریم با حمایت های مدیران و مسئولان شاهد فعال سازی تمامی ظرفیت این واحد باشیم.
استاندار در ادامه از یک واحد کشت و صنعت دیگر در شهرستان آبیک بازدید کرد.
این واحد با 365 هکتار مساحت و 48 سالن به پرورش مرغ گوشتی و بوقلمون می پردازد ومدیران آن درخواست مجوزپرورش مرغ تخم گذار را را مطرح کردند.
استاندار در این واحد گفت:با توجه به موضوع اشتغالزایی حل مشکلات واحدهای تولیدی را در دستور کار داریم و در این خصوص واحدهای تولیدی موفق در اولویت قرار دارند.
وی افزود: من برای حل مشکل واحدها وعده بیخود نخواهم داد ولی در حد وسع خود اقدام خواهیم کرد.
استاان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.