رویا اسماعیلی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن کتابخانه امام خمینی(ره) به مدت 35 روز به طور رایگان در اختیار نمایش شب بازی ملک دارا قرار گرفت و هیچ هزینه ای از هنرمندان متولی این نمایش دریافت نشد.
این مسئول ادامه داد: این سالن از تاریخ 6 آبان تا 10 دی ماه به مدت یک ماه از ساعت 20 تا 23 هر شب در اختیار این گروه نمایش قرار گرفت و پس از اتمام قرارداد با تقاضای تمدید تا پنج روز دیگر موافقت شد.
وی افزود: این سالن با هزینه های روزانه چهار میلیون ریال به صورت رایگان در اختیار این گروه قرار گرفت و مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ازای این همکاری به میزان 40 میلیون ریال کتاب کودک به امور کتابخانه ها تحویل دهد.
مدیرکل کتابخانه های استان قزوین اضافه کرد: متاسفانه کارگردان نمایش پس از پایان نمایش به جای قدردانی با انتشار خبری مدعی شد که امور کتابخانه ها از آنها هزینه دریافت کرده است.
اسماعیلی اظهار کرد: چرا باید نهادی که هیچ تعهدی برای تامین سالن نداشت پس از 35 روز همراهی به جای تشکر مورد خطاب و تهمت قرار گیرد که نه تنها همراهی نکرده بلکه پول هم دریافت کرده است؟
اسماعیلی گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین نهادی فرهنگی است که در این راستا تلاش می کند تا در حمایت از هنرمندان آنچه در توان دارد را به کار گرفته و همراه جوانان در عرصه های فرهنگی باشد.
وی اظهار کرد: همچنان به عنوان یک نهاد فرهنگی در کنار عمل به وظایف خود در خدمت هنرمندان هستیم و امکانات و تجهیزات خود را با برنامه و عادلانه در حد امکان در اختیار هنرمندان مانند گذشته قرار خواهیم داد.
اسماعیلی در پایان افزود: انتظار داریم هنرمندان نیز در مقابل انصاف داشته باشند و در مقابل اقدامات فرهنگی و خیرخواهانه انجام شده قدردانی را فراموش نکنند.
پیش از این کارگردان نمایش شب بازی ملک دارا که اجرای آن از آذر ماه در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) آغاز شد، مدعی بود مقرر شده تا زمانی که این تئاتر دارای بیننده و استقبال کننده باشد در اختیار مان بوده و از آن استفاده کنیم اما با توجه به اجاره بهای سالن که برای هر شب 300هزار تومان اعلام شد گروه تئاتر ما دیگر نمی توانست جوابگوی این هزینه باشد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.