عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در خصوص اتفاقات اخیر در کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه ها، گروه ها و احزاب سیاسی و سازمان های مردم نهاد از جمله مجراهای قانونی هستند که شهروندان می توانند از طریق آنها نقدها و پیشنهادهای خود را به گوش مسئولان برسانند.
وی با بیان اینکه طرح مطالبات به شیوه درست و قانونی حق مردم است،اضافه کرد: خواسته های معیشتی جامعه مورد توجه مسئولان قرار دارد اما رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل در این خصوص همان گونه که رییس جمهوری نیز به آن اشاره کرد، زمان بر است.
استاندار قزوین با تاکید بر اینکه باید با همدلی و وحدت اهداف کشور را در حوزه های مختلف به جلو پیش ببریم،افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته از مطالبات به حق مردم سوءاستفاده شد و برخی با اغراض سوء سیاسی و امنیتی قصد داشتند تا خواسته های مردم را از مسیر خود منحرف کنند و به شکل دلخواه خود تغییر مسیر دهند.
زاهدی با بیان اینکه در جریان اعتراض های صورت گرفته در قزوین طی روزهای گذشته با افراد مدارا شد چرا که معتقد بودیم به جز عده ای انگشت شمار، کسانی که به خیابان ها آمده بودند مردم عادی بوده و مشکلی با نظام نداشتند.
وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته امنیت در استان قزوین حکمفرما بود و تنها در تاکستان شاهد تخریب بخشی از اموال و مراکز عمومی بودیم که در نهایت عوامل ایجاد کننده ناآرامی ها شناسایی و دستگیر شدند.
استاندار قزوین گفت: هیچ فردی در این ناآرامی ها کشته نشد و تعداد مجروحان این حوادث نیز بسیار اندک بود.
زاهدی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد عده ای با تحریک دشمن بخواهند شهرهای ما را دچار ناآرامی کنند،افزود: با قانون شکنان به طور جدی برخود خواهد شد.
استاندار قزوین با بیان اینکه صف مردم از عده ای انگشت شمار که به فکر ایجاد ناامنی و عبور از خط قرمزها هستند جدا است،افزود: مردم قزوین همچون دیگر مردمان میهن اسلامی، مومن و ولایت مدار و شهید پرور بوده و حامی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: انتظار می رود مدیران در بخش های مختلف نقدپذیر بوده و ارتباط بیشتری با رسانه ها و جراید برای اطلاع رسانی در امور مختلف و مطالبات مردم داشته باشند تا هیچ گاه شاهد تشکیل تجمع های بدون مجوز نباشیم.
6101*
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.