به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ سهراب خسروی با اشاره به وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در شهر الوند،افزود: با تشکیل کارگروهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان البرز قرار گرفت .
وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدام های اطلاعاتی و تحقیقات لازم یک سارق را در شهرستان البرز شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: متهم در بازجویی های فنی مأموران کلانتری 11 الوند، به پنج فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از شهروندان خواست نسبت به امنیت محلات خود احساس مسئولیت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، سریعاً با شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در جنوب مرکز استان قزوین قرار دارد.

**توقیف کامیون با دام فاقد مجوز حمل در بویین زهرا
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف دام (گوساله) فاقد مجوز حمل به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا گفت: ماموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهر 'بوئین زهرا' به یک دستگاه خودرو کامیون حامل دام مشکوک و خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از کامیون تعداد 9 راس گوساله بدون مجوز حمل کشف شد.
این مقام انتظامی همچنین افزود: دام های توقیف شده بنا بر نظر کارشناسان با ارزش 500 میلیون ریال از آذربایجان غربی به مقصد اصفهان بارگیری شده بود که تحویل اداره دامپزشکی شد.
وی در پایان گفت: یک نفر متخلف در این خصوص پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار گرفته است.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.