به گزارش ایرنا، سید محمد رضا موالی زاده روز سه شنبه در جریان سفر خود به قزوین در جمع خبرنگاران افزود: ناکامی های اخیر استکبار جهانی در منطقه سبب شده است تا آنان به فکر ایجاد آشوب در داخل کشور باشند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خاطرنشان کرد: رد پای استکبار جهانی در جریان اتفاقات روزهای اخیر کشور مشهود و روشن است.
وی اظهار کرد: نابودی داعش، ناکامی در قضیه استقلال کردستان عراق و همچنین شکست در موضوع یمن موجب شده تا استکبار و حامیانش برای جبران این شکست ها به فکر ایجاد ناامنی در میهن اسلامی ما باشند.
موالی زاده ادامه داد: با این وجود دشمن باید بداند که ملت بزرگ ایران اجازه پیاده سازی توطئه های آنان را همچون گذشته نخواهد داد.
این مسئول با بیان اینکه در هرجامعه و کشوری مشکلات اقتصادی وجود دارد، اظهار کرد: در روزهای اخیر عده ای درصدد بودند تا خواسته های خود را به گوش مسئولان برسانند اما در این بین برخی با انجام رفتارهای هنجار شکنانه نشان دادند که رد پای استکبار و ضد انقلاب در این جریان وجود دارد و آنها از این فرصت در پی بهره برداری به سود خود هستند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: مسئولان همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا مسایل و مشکلات اقتصادی مردم کاهش پیدا کند و رفع شود.
وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در آستانه 40 سالگی خود قرار دارد،اضافه کرد: دشمنان نباید فراموش کنند که این انقلاب از خون شهدا نشات گرفته و دارای یک پشتیبان بزرگ معنوی و مردمی است.
موالی زاده امروز سه شنبه به منظور شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی قزوین به این استان سفر کرده است.
3013
تهیه و انتشار: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.