بهمن طاهرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتفاق های اخیر در کشور، افزود: برخی از مردم نسبت به مسایل و مشکلات اقتصادی کشور انتقاد و اعتراض دارند که این موضوع باید از راه مناسب خود و از طریق مجراهای قانونی و چارچوب های تعیین شده منعکس شود.
وی با بیان اینکه هرگونه خواست و مطالبه مردم باید ضابطه مند و با رعایت قانون پیگیری و دنبال شود، افزود: هر راه دیگری می تواند برای جامعه و کشور ایجاد مشکل و خسارت کند.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تابع قانون باشیم و خواسته های خود را در چهارچوب آن مطرح سازیم، گفت: حاکمیت قانون یک اصل پذیرفته شده و منطقی در همه کشورها است چرا که اگر قایل به این موضوع نباشیم جامعه با هرج و مرج و آشوب مواجه خواهد شد و دود آن به چشم همه مردم می رود.
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی قصد دارند تا با سواستفاده از انتقادهای برخی مردم، امنیت و آرامش کشور را نشانه بگیرند، افزود: این افراد از دشمن خط می گیرند و دلسوز کشور و مردم نیستند.
طاهرخانی با بیان اینکه دشمنان نظام و کشور منتطر هستند تا با کوچکترین روزنه ای به میهن اسلامی رخنه کنند و توطئه های شوم خود پیش ببرند،افزود: در این مقطع حساس باید مردم همچون گذشته آگاه و هوشیار باشیم و در برابر نقشه های پلید دشمنان ایستادگی کنیم.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در ۳۵ کیلومتری قزوین قرار دارد و از طریق جاده قدیم قزوین-همدان و آزادراه (قزوین–زنجان) به مرکز استان متصل است.
3013/6012 خبرنگار: رضا اولادی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.