به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر پاک این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس از مقابل صداوسیمای مرکز قزوین تا گلزار شهدا تشییع شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه ها و فرماندهان نظامی و انتظامی همراه با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران در این آیین حضور داشتند.
پس از این آیین، پیکر شهید فلاح رودباری بعدازظهر امروز یکشنبه به زادگاهش در روستای عمقین طارم سفلی منتقل و در مراسمی جداگانه تشییع و به خاک سپرده می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در آیین تشییع پیکر این شهید سرافراز دوران هفت سال دفاع مقدس گفت: حضور چشمگیر مردم در آیین های مربوط به استقبال و تشییع شهدا نشانگر قدردانی ملت همیشه در صحنه و قهرمان میهن اسلامی از شهدای سرافراز خود است.
غلامرضا حقایق پور افزود: مردم قزوین با حضور پرشور خود در مراسم استقبال از این شهید تازه تفحص شده بار دیگر ثابت کردند که کنار خانواده شهدا بوده و قدردان از خود گذشتگی و جانفشانی آنها هستند.
شهید حسین فلاح رودباری بیستم تیر ماه 1348 در روستای عمقین از توابع طارم سفلی استان قزوین به دنیا آمد و به عنوان سرباز وظیفه ژاندارمری به جبهه اعزام شد و بیست و یکم تیر ماه 1367 در سن 19 سالگی در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت رسید.
پیکر این شهید پس مدت ها امسال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی شد.
استان قزوین دارای 200 شهید مفقود الاثر دارد.
این استان همچنین دارای سه هزار شهید سرافراز است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.