به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد، افزود:یاد شهدای میهن اسلامی و رزمندگان دلیر اسلام را در این مناسبت باید بیش از هر زمان دیگر گرامی بداریم.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح کشورمان در مسیر اجرای حق و احکام الهی گام بر می دارند.
وی با اشاره به همزمانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس با دهه اول محرم، گفت: نیروهای مسلح و جان برکف ما از امام حسین (ع) توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ستمگران را آموخته اند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: ملت ما و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از امام حسین (ع) یاد گرفته اند که باید با صلابت و استحکام در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
حجت الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان و مستکبران به کار گرفته می شود،افزود: ما به فرمان خداوند در مقابل دشمنان و ظالمان مسلح می‌شویم در حالی که خیلی‌های دیگر برای ظلم، گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی و غارت اموال دیگران مسلح می‌شون که فرق این ها با یکدیگر بسیار است.
وی در پایان گفت: اقتدار نیروهای مسلح خود را باید روز به روز افزایش دهیم تا دشمنان همواره از ما واهمه و ترس داشته باشند.
6101*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.