به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،افزود: بسیاری از پروژه‌ها در گذشته به دلیل نبود اعتبارات معطل مانده بودند اما اکنون که اعتبارات و پول آن واریز شده چرا باید دستگاه‌ها در جذب آن ناتوان باشند؟
وی ادامه داد: مردم باید بدانند دولت تدبیر و امید برای اتمام بسیاری از پروژه ها و حل بسیاری از مشکلات در سفر خود به استان قزوین پنج هزار و 300 میلیارد ریال را برای سال جاری اختصاص داده بود اما متاسفانه بسیاری از مدیران و دستگاه ها به دلیل قصور و کوتاهی هنوز نتوانستند این اعتبارات را جذب کنند.
استاندار قزوین هشدار داد: تا سی و یک تیر ماه جاری برای جذب این اعتبارات فرصت باقی مانده است و در صورت عدم جذب در سال جاری این اعتبارات به خزانه بازگشت داده شده و در سال آتی نیز به دستگاه‌های ناتوان نمی‌توان اعتبار مصوب سفر را اختصاص داد.
وی افزود: با توجه به این موضوع باید تا 31 تیرماه دستگاه های ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا ،بسیج سازندگی،منابع طبیعی،برق منطقه ای زنجان، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، امور آب شهری، شهرداری قزوین، هلال احمر، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، صدا و سیما و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نسبت به جذب اعتبارات مصوب اقدام نمایند در غیر این صورت این اعتبارات به دستگاههای توانا در جذب تخصیص خواهد یافت.
وی در ادامه از دستگاه‌های همکار و توانا در جذب اعتبارات مصوبه سفر دولت به استان قزوین از قبیل دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.
در جریان سفر رئیس جمهوری در مهر ماه سال 95 به استان قزوین، 9 هزار و 40میلیارد ریال اعتبار به بخش های مختلف استان اختصاص یافت.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.