حجت الاسلام والمسلمین علی قابل روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روز قدس احیا کننده وحدت امت اسلامی است،افزود: قدس متعلق به همه مسلمانان است و با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) در نام گذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز جهانی قدس، خروشی در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان در دفاع از ملت فلسطین برای همیشه تاریخ ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: روز قدس در سال جاری از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است زیرا کشورهای عربی به صورت رسمی با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده اند و جریان فلسطین را به فراموشی سپردند.
حجت الاسلام قابل در ادامه با بیان اینکه 2 مورد از شروطی که عربستان برای قطر قرار داده است، شامل عدم ارتباط با حماس و کشور ایران بود،افزود: کشورهای عربی امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند از مردم فلسطین حمایت نمی‌کنیم بلکه آنها به رژیم صهیونیستی دل‌خوش هستند.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌‎های خاص روز قدس در سال جاری نشان دادن اقتدار ایران اسلامی با پرتاب موشک‌ها به مقر داعشیان تروریست بود.
حجت الاسلام قابل با تقدیر از اقدام سپاه در حمله موشکی دقیق به مقر داعش در استان دیرالزور سوریه، گفت: این اقدام افتخاری بزرگ برای نظام و انقلاب اسلامی به حساب می آید.
وی تصریح کرد: با این اقدام ایران اسلامی قدرت و اقتدار خود را یکبار دیگر به رخ آمریکا و رژیم صهیونیستی کشید.
وی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: با حضور باشکوه مردم میهن اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر خط بطلانی بر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب کشیده شد.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.