به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در دیدار هیات مدیره کانون انجمن های صنفی رانندگان و اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل استان قزوین با وی افزود: باید با تشکیل نشست های تخصصی مسائل و مشکلات این بخش پیگیری و حل شود.
وی، جایگاه حمل و نقل استان در کشور را مهم و تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: پیگیری خواسته های این بخش می تواند ضمن ایجاد آرامش به پویایی اقتصاد جامعه کمک کند.
شاهرخی در ادامه افزود: با تسهیل شرایط برای رانندگان حمل و نقل برون و درون شهری در بخش کالا و مسافر باید امنیت خاطر رانندگان را در جهت جلوگیری از ایجاد مخاطرات و حوادث ناگوار به کار بست تا این قشر بتوانند در خدمت رسانی به مردم با انگیزه مضاعفی ایفای نقش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، وجود تشکلات در حمل و نقل استان را در پیگیری اهداف و حل مشکلات فعالان این صنف مثمر ثمر خواند و خواستار تداوم برگزاری این نشست ها در آینده برای خدمت رسانی بهینه به رانندگان و حمل و نقل استان شد.

**هشت درصد تولید ناخالص ملی در اختیار حمل و نقل است
رئیس کانون انحمن های صنفی استان قزوین نیز در این دیدار با بیان اینکه هشت درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است،گفت: همین موضوع لزوم توجه و عزم جدی مسئولان استان را برای حل مشکلات حمل و نقل مضائف می کند.
علی اکبر سیارمه افزود: قزوین از استان های پیشرو و قدیمی در حمل و نقل کشور بوده و اهمیت و جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست.
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل قزوین، تشکیل اتحادیه و اولین انجمن صنفی کارگری استان در این بخش را نشانه اهمیت و جایگاه حمل ونقل استان در کشور عنوان کرد و افزود: این بخش تاثیرگذاری بسیاری در اقتصاد داشته و دارد.
در پایان مقرر شد جهت پیگیری مطالبات رانندگان در بخش های حمل و نقل کالا و مسافر درون و برون شهری این نشست ها به طور مداوم با حضور مسوولان ذیربط برگزار شود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.