به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، متن کامل پیام فریدون همتی به شرح زیر است.
بسم رب ‌الشهداء و الصدیقین
وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.
صبر و پایداری فرزندان مقاوم سرزمین ایران اسلامی،گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان، حضرت زینب کبری (س) آموختند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار، سر از پا نمی شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.
در بخش بعدی این پیام آمده است: اینجانب،بازگشت غرور آفرین و افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه رزمنده دلاور اسلام، جانباز شهید، علی محمدرضایی را پس از سی و یک سال فراق، به ملت شریف و انقلابی استان قزوین به ویژه مردم غیور و شهید پرور خطه شال، والدین صبور و متعهدشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی به روزی و سلامت دارم.
در بخش دیگر پیام استاندار قزوین آورده شده است: باشد که با بازگشت جاودانه فرزند دوم خانواده، پاسدار سرافراز اسلام، حاج حمید محمدرضایی که در حراست از حرم اهل (ع) و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها مفقودالاثر می باشد، شاهد آرامش دوباره این خانواده مومن، صبور و مقاوم باشیم.
پیکر تازه تفحص شده جانباز شهید علی‌ محمدرضایی پس از گذشت 31 سال که در عملیات کربلای 44 مفقود شده بود، از میان باتلاق‌های جزیره‌ ام‌الرصاص عراق و به همراه 135 شهید دیگر از مرز آبی اروند وارد میهن شد.
وی یکم شهریور 1345، در شهر شال از توابع شهرستان بوئین‌زهرا استان قزوین متولد و در زمستان ۱۳۶۳ در یک عملیات شناسایی در منطقه مریوان یک پای خود را از دست داد و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.
جانباز شهید محمدرضایی در چهارم دی ۱۳۶۵ با وجود جانبازی و داشتن یک پای مصنوعی در خط مقدم عملیات کربلای ۴ حضور یافت و در جزیره ام‌الرصاص عراق شهید و مفقودالاثر شد و ۳۱ سال اثری از پیکر مطهرش به دست نیامده بود.
همچنین مجاهد مدافع حرم حمید محمدرضایی برادر این شهید نیز از 2 سال پیش در اثر درگیری با تکفیری‌های صهیونیستی در سوریه جاویدالاثر شده و تاکنون اثری از وی به دست نیامده است.
استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.