به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد جواد کاظم پور در جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در قزوین افزود: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت فارغ از نگاه های حزبی به منافع ملی رای دادند.
وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم برای حضور در پای صندوق های رای،اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات حاکی از آگاهی و شعور سیاسی بالای آنها بود.
کاظم پور اظهار کرد: باید از مقام معظم رهبری نیز که با هدایت ها و رهنمودهای خود موجب این پیروزی بزرگ و تکرار حماسه سیاسی شدن قدردانی کنیم.
کاظم پور در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم در جریان انتخابات گرایش و منفعت سیاسی خاصی نداشتند اما برای تداوم حفظ منافع ملی و بازنگشتن به دوران قبل از سال 92در کمپین انتخاباتی اقای روحانی شرکت کرده و به وی رای دادند.
وی در ادامه با اشاره به اعلام حمایت برخی از شخصیت های برجسته سیاسی کشور از روحانی همچون حجت الاسلام ناطق نوری، علی لاریجانی و علی مطهری، اظهار کرد: این افراد برای حفظ منافع ملی اجماع کردند.
کاظم پور با اشاره به وضعیت کشور پیش از انتخاب روحانی به ریاست جمهوری در سال 92، گفت: عده ای در ان دوران تحریم ها را که با تلاش های شبانه روزی دکتر روحانی و تیم دیپلماسی کشور در دولت یازدهم از میان برداشته شد را کاغذ پاره می نامیدند در حالی که به وضعیت اقتصاد کشور بی توجه بودند و حال بیمارانی که به آنها دارو نمی رسید را درک نمی کردند.
وی اظهار کرد: اگر در سال 92 روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران برگزیده نمی شد، امروز شاهد رفع تحریم ها و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور نبودیم و همچنین در عرصه بین الملل شخصیتی چون ظریف را که به دفاع منطقی از حقوق کشور پرداخت را نمی دیدیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای و انتخاب دوباره اقای روحانی به تداوم تعامل کشور با دنیا و حضور در ایران در صحنه بین الملل آری گفتند.
منوچهر حبیبی افزود: مردم در انتخابات به برنامه های دولت یازدهم رای دادند و نشان دادند که خدمات دولتمردان تدبیر و امید به آنها فارغ از هیاهوها و تخریب ها مطلوب بوده است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.