به گزارش روز جمعه ایرنا، از نخستین دقایق آغاز رای گیری در انتخابات امروز، جمع زیادی از شهروندان قزوینی برای ثبت حماسه ملی در شعب اخذ رای حاضر بودند.
اکنون که در ساعات ابتدایی بعدازظهر به سر می بریم و هوا گرم تر شده نیز همچنان در خیلی از شعبه های اخذ رای در شهر قزوین صف های طولانی مردم در انتظار رای دادن برپا است.
یک خانم مسن که با کمک بستگانش خود را به شعبه اخذ رای در مسجد محمد رسول الله (ص) قزوین حضور پیدا کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آمده ام تا رای بدهم و با رای خود به کشور کمک کنم.
این خانم مسن در پاسخ به این سوال که رای شما چه تاثیری برای آینده کشور خواهد داشت، لبخندی شیرین زد و گفت: قطره قطره جمع شود، وانگهی دریا شود.
یک نوجوان 18 ساله که برای نخستین بار در انتخابات شرکت کرده نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رای دادن یک حق بوده و اگر آینده ایران برای ما مهم است باید همه باید در انتخابات شرکت کنیم.
وی ادامه داد: رای ما و حضور گسترده مردم در انتخابات باعث می شود تا کشورمان در دنیا قدرتمندتر شده و دشمنان از ما بیشتر بترسند.
یک آقای میانسال نیز که منتظر رسیدن نوبتش برای رای دادن بود به خبرنگار ایرنا گفت: مردم در هر موقع که انقلاب و نظام به مشارکت آنها نیاز داشته، در پای صحنه حاضر شده اند و فرقی نمی کند که این صحنه جنگ نظامی با دشمنان و یا حضور در عرصه انتخابات باشد.
وی ادامه داد: حضور در انتخابات در واقع پاسداری از راه امام و شهدا است.
یک خانم جوان نیز پس از انداختن رایش به صندوق به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود گرمای هوا و پشت صف در انتظار ماندن، انبوه مردم برای حضور در انتخابات حاضر شده اند که این موضوع نشان می دهد ملت ما کشورشان را دوست دارند و مردمی آگاه هستند که به آینده آن اهمیت می دهند.
وی افزود: امیدواریم شرکت با شکوه مردم در انتخابات، به رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف کمک کند و البته همه رای دهندگان از رئیس جمهوری منتخب نیز انتظار دارند برای حل مسائل و مشکلات مردم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز ساعت هشت آغاز شده است.
در استان قزوین یک هزار و 108 شعبه کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.