به گزارش ایرنا،داوود محمدی عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین که در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد به فعالیت ها و خدمات مهم دولت در استان اشاره کرد و افزود: انتقال 60میلیون متر مکعب آب سد طالقان به قزوین یکی از این خدمات بود که پس از سال ها انتظار بالاخره در سفر اخیر رئیس جمهوری کلنگ آن به زمین زده شد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همچنین طرح شتابگر ملی (چشمه نور) را یکی دیگر از این طرح ها عنوان کرد و افزود: تکمیل این طرح که فاز اول آن در سفر دوم رئیس جمهوری به قزوین افتتاح شد، این استان را به مرجعیت علمی در خاورمیانه و یکی از قطب های فناوری منطقه تبدیل می کند.
محمدی در ادامه پیشرفت فیزیکی 95 درصدی خط آهن قزوین-رشت، آغاز عملیات ساخت بیمارستان 700تختخوابی به عنوان جایگزین بیمارستان های قدیمی را از دیگر طرح هایی اعلام کرد که با وجود تنگناهای سخت اقتصادی با تدبیر دولت یازدهم عملیاتی شد و تکمیل آنها قزوین را در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد داد.
سیده حمیده زر آبادی دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم با تیریک هفته معلم،از فرهنگیان به عنوان ناجیان بشریت از جهل و نادانی یاد کرد و گفت: برای داشتن جامعه سالم و توسعه پایدار باید در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت سرمایه گذاری کرد و در همین راستا دولت و مجلس همپای یکدیگر نسبت به حقوق این قشر فرهیخته دغدغه دارند.
وی در پایان افزود: پرداخت مطالبات بازنشستگان،توجه به دغدغه های نیروهای حق التدریسی و ورودی های جدید آموزش و پرورش با جدیت در مجلس مورد پیگیری قرار می گیرد.
استان قزوین دارای 15هزار و 529 معلم شاغل و هشت هزار فرهنگی بازنشسته است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.