سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی هوا طی امروز و فردا براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی جهت بازگشت مسافران به مقصد خود مناسب است اما روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد آغاز بارش ها در بسیاری از مناطق کشور و به خصوص استان قزوین خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه مسافران باید زمان بازگشت از تعطیلات خود را مدیریت کرده و آن را به روزهای آخر موکول نکنند، یادآور شد: این مساله باعث می شود تا علاوه بر کاهش حجم ترافیک در سطح راه ها، پلیس نیز بتواند بهتر خدمت رسانی کند.
سرهنگ بیگلری به وضعیت ترافیکی جاده های استان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حجم ترافیک در باند جنوبی آزادراه های قزوین-رشت،قزوین-زنجان و قزوین-کرج بیش از باندهای شمالی می باشد و این مساله بیانگر تدبیر مسافران در بازگشت به مقصدهای خود است.
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه در 48 ساعت گذشته هیچ حادثه دلخراش و تصادف منجر به فوت در راه های استان گزارش نشده است،گفت: به رانندگان برای پرهیز از بروز سوانح جاده ای همچنان توصیه می شود تا ضمن خودداری از توقف در حاشیه راه ها و آزادراه ها، برای استراحت و رفع خستگی در توقفگاه های جاده ای و یا شهرهای بین مسیر توقف کنند.
وی در ادامه به حضور 87 تیم گشت پلیس و آماده باش 250 نیروی پلیس و استقرار هفت ایستگاه پلیس و هفت پاسگاه انتظامی در طول تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران در این استان اشاره و از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.
8054* 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.