به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: همه از مسئولان گرفته تا مردم باید به توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.
وی اظهار کرد: تاکید دوباره به پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، توجه به انتخابات پیش رو و برگزاری سالم و قانونی آن و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای انسانی از جمله تاکیدهای مهم در پیام نوروزی مقام معظم رهبری بودند که باید به آنها توجه جدی داشته باشیم.
امام جمعه قزوین تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال باید تلاش های بیشتری را به منظور تقویت تولید و ایجاد شغل برای جوانان انجام بدهیم.
وی در ادامه به نقش اردوهای راهیان نور در تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه اشاره کرد و آنرا گنجی پر ارزش و مهم برای ملت ایران دانست و گفت: این اردوها به حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس کمک زیادی می کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه بر حفظ روحیه دوران دفاع مقدس در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: روابط برادرانه، وحدت و یکپارچگی از جمله فرهنگ های جامع مربوط به آن دوره بودند که باید آنها را در جامعه کنونی خود نشر دهیم.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن میلاد امام باقر (ع)، گفت: این امام بزرگوار از جمله کسانی بودند که پیامبر گرامی اسلامی (ص) از طریق جابربن انصاری برایشان سلام فرستادند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه امام محمد باقر (ع) دریایی از معارف نورانی بوده و حقایق قرآنی در گفته های ایشان به روشنی موج می زند، در پایان بر تلاش برای شناخت هرچه بیشتر سیره ائمه اطهار (ع) و الگوگیری از آنها توسط مردم تاکید کرد.
8054* 3013
خبرنگار: رضا اسدی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.