رضا گروسی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام برای دریافت وام ۱۰ میلیون ریالی یارانه بگیران از طریق ارسال پیامک با سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوارها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این پیامک‌ها از امشب تا آخر هفته به شماره تلفن همراه سرپرستان خانوار که در سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده است، ارسال می‌شود و سرپرستان خانوار تا یکشنبه ۳۱ فرودین ماه ۹۹ برای ثبت نام مهلت دارند.

گروسی اضافه کرد: پیامک تسهیلات حمایتی کرونا به تمامی سرپرستان خانوار حتی اگر پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند، ارسال می‌شود و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: سرپرستان خانوار تا زمانی که پیامک دریافت نکرده اند نیاز به هیچ اقدامی نیست و البته باید هوشیار باشند که فریب سودجویان و سایت‌های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام این تسهیلات را نخورند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ورود خسارت به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها دولت برنامه‌های حمایتی و تسهیلاتی خاصی را متناسب با هریک از این اقشار در نظر گرفته است که جزییات آنها در آینده با شناسایی اقشار آسیب پذیر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.