سرهنگ بهرام منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در راستای اجرای مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در سطح بازار البرز برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، مأموران این فرماندهی به همراه نماینده فرماندار، بازرسان شبکه بهداشت و بازرسان سازمان صمت شهرستان، طی طرحی مشترک از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در اجرای این طرح تعداد ۳۶ واحد صنفی متخلف به دنبال بی توجهی صاحبان آنها به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم رعایت مقررات اعلامی، پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، در دستور کار پلیس قرار داشته و در این راستا ۵۲۱ واحد صنفی که ضرورت بر فعالیت آنها در ابلاغیه ذکر نشده مورد اخطار و تذکر واقع شدند.

سرهنگ منصوری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه اصناف فعال سطح شهرستان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1405948
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.