علی حیدری روز شنبه در دیدار با منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: این سازمان به منظور انجام رسالت خبری خود موظف است از همه روش‌ها و ابزارهای نوین روز برای اطلاع رسانی و انتقال مفاهیم استفاده کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس باید حضور ایرنا در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف به ویژه شبکه‌های مجازی بیش از هر زمان احساس شود و بخش‌های خبری، چندرسانه‌ای، گزارش و سایر فرآورده های خبری تقویت شود.

حیدری ادامه داد: امروز ایرنا از نظر تولید محتوا در شرایط خوبی قرار دارد اما باید در انتشار آن در گستره ابزارهای رسانه‌ای مختلف همچون شبکه‌های پیام رسان اجتماعی نقش و عملکرد موثرتری داشته و با شناسایی گروه‌ها، اقشار و جوامع هدف بر مبنای نیاز و شرایط و خواست آنها انتشار این محتوا را پربارتر کند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: ایرنا علاوه بر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، به دنبال اثرگذاری در جامعه هدف است و اینکه بتواند نقش موثری در جریان سازی ایفا کند.

حیدری یادآور شد: در شرایطی که بیشتر رسانه‌ها از فضای تولید محتوا دور شده و به سمت بازنشر اخبار رفته‌اند، خبرگزاری جمهوری اسلامی روی تولیدات، تحلیل‌ها و برآوردهای اجتماعی و سیاسی است که از اولویت‌های سازمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.