مهدی بابایی چگینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرگس نجفی، مینو خسروانی، ساناز رسول زاده، منیژه ولی حصاری، مهدیه و ملیکا رضا قلی دیگر قزوینی‌هایی هستند که در بین ۳۰ ورزشکار برتر کشور قرار دارند.

وی اضافه کرد: درویشوند پیش از این قرار بود به مسابقات آسیایی قطر اعزام شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا صدور ویزا و اعزام به این مسابقات لغو شد.

بابایی چگینی ادامه داد: در اسنوکر آقایان در بخش بزرگسالان فعلا نفرات با رنکینگ بالا نداریم چون تعداد مسابقات اسنوکر آقایان محدود بود و فعالیت‌های ورزشی به دلایل مختلف از جمله کرونا لغو شد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان قزوین گفت: البته اسنوکربازان استان در رده زیر ۲۱ سال از قبیل سعید کریمی، پویا افراز و مصطفی اعلایی رتبه‌های خوبی را دارند.

وی اضافه کرد: در رشته پاکت بیلیارد رده زیر ۱۷ سال نیز شایان جباری و محمد کشاورز از استان قزوین به رتبه‌های اول و دوم رنکنیگ کشور دست یافته اند که باید از زحمات و تلاش‌های آنها در این زمینه تقدیر کرد.

بابایی چگینی با بیان اینکه در رشته بولینگ هیچ ورزشکار دارای رنکینگ نداریم، افزود: این رشته بسیار هزینه بر است و امیدواریم با ورود بخش خصوصی برای احداث و راه اندازی سالن‌های ورزشی این رشته بتوانیم کلاس‌های آموزشی و جذب ورزشکاران را در این رشته آغاز کنیم.

رشته بیلیارد، بولس و بولینگ در استان قزوین ۲۵۰ ورزشکار بیمه شده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.