محمدحسین شفیعی‌ها روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از چند روز گذشته که فضای انتخاباتی در سطح استان داغ‌تر شده و با استقبالی که از مردم سراغ داریم، به طور حتم شاهد مشارکت بالای ۶۰ درصدی شهروندان استان در روز انتخابات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه انتخابات درست و منطقی ضرورتی به تخلفات ندارد، تصریح کرد: حتی اگر زمینه تخلفات انتخاباتی هم فراهم باشد، نفس و فلسفه انتخابات به ما می‌گوید که از تخلفات دور باشیم.

شفیعی‌ها، انتخابات را ساماندهی یک جامعه دانست و گفت: انتخاباتی که می‌خواهد هم برای نامزدها و هم برای مردم نقش سامان دهنده داشته باشد، با روح تخلف بیگانه است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: مجریان قانون انتخابات باید در طول برگزاری یک هفته تبلیغاتی نامزدها، نظارت‌های خود را افزایش داده و با هرگونه تخلفات برخورد کنند، به هرحال وجود هرگونه آلودگی نظافتی و معنوی و به هم ریختگی در این فضا، آثار منفی در جامعه بر جای خواهد گذاشت.

به گفته شفیعی‌ها، مجریان انتخابات باید در برخورد با تخلفات عدالت را رعایت کرده و از هرگونه تعلق خاطر سیاسی به دور باشند.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون از ۲۶ تشکل و حزب سیاسی اصولگرا که جبهه پایداری را نیز شامل می‌شود، ۲ نامزد از سوی این جریان مورد حمایت قرار دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار و استان قزوین نیز چهار کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.