به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین نشست مشترک شورای مدیران قضائی استان و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان ظهر پنجشنبه با حضور دادستان قزوین شهرستان‌ها، رئیس کل دادگستری، معاون سیاسی امنیتی استان با بررسی شفافیت مالی نامزدها در دادسرا تشکیل جلسه داد.

محمد تقی صفری در این نشست اظهار داشت: با تأیید ۱۳۶ نفر از نامزدهای ثبت نام کننده شرایط برای حضور همه سلایق در این دوره از انتخابات فراهم شده است.

وی اضافه کرد: برای هر صندلی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک تعداد ۷۲ نفر، در تاکستان ۲۵ نفر و در بویین زهرا ۳۸ نفر نامزد هستند و رقابت خوبی در میان همه دیدگاه‌ها ایجاد شده است.

صفری تصریح کرد: میانگین تعداد نامزدها در کشور ۲۵ نفر و در استان برای هر صندلی ۳۴ نفر است که حوزه‌های این استان شرایط بهتری دارد و امیدواریم شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم.

رئیس هیئت نظارت استان قزوین بیان کرد: تراکم نامزدها در استان می‌تواند فضای رقابتی خوبی را در استان مهیا کند و جا دارد از همه کسانی که در هیئت‌های مختلف نظارت، اجرایی و بازرسی و سایر دست اندرکاران تشکر می‌شود.

صفری اظهار داشت: تبلیغات پیش از موعد به صورت محدود مشاهده شده اما در مجموع وضعیت خوبی داریم و نگرانی نیست.

در مسائل مالی حساس هستیم

وی اظهار داشت: مواردی گزارش شده که برخی با کیف‌های انگلیسی وقتی به ملاقات افراد خاصی می‌روند با کیف‌های به اصطلاح انگلیسی می‌رود تا رأی را خریداری کنند که هنوز قطعی تأیید نشده و در صورت اثبات با جدیت برخورد می‌کنیم.

صفری تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا فضای انتخابات به هیچ وجه آلوده نشود و این رویداد در فضایی آرام و امن برگزار شود.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1353253
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.