مصطفی طاهرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهمیه گاز مایع این شهرستان در قالب پرسی گاز تا قبل از آبان ماه سال ۹۸ از شهرستان ابهر واقع در زنجان تامین می‌شد که از این تاریخ به بعهد این سهمیه قطع گردید.

وی با بیان اینکه بر اساس تقسیم بندی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور، سهمیه پرسی گاز شهرستان‌های مجاور با هم محاسبه می‌شود، گفت: شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین با شهر ابهر در استان زنجان همجوار است و سهمیه این شهرستان از ابهر تامین می‌شد، که مسؤولان استان قزوین باید پیگیر بازگرداندن این سهمیه از ابهر به استان باشند.

طاهرخانی به مصوبه این انتقال سهمیه در شورای سوخت رسانی استان قزوین اشاره کرد و گفت: بازگشت این سهمیه از شهرستان ابهر به استان قزوین باعث می‌شود که شرکت پرسی گاز مستقر در شهرستان البرز بتواند نیاز شهرستان تاکستان را تامین کند.

این مسؤول به قطع سهیمه گاز مایع بوتان نیز اشاره کرد و گفت: از اواسط سال جاری سهمیه گاز مایع بوتان از استان البرز به شهرستان تاکستان قطع شده که لازم است برای حل این مشکل نیز چاره‌اندیشی شود.

طاهرخانی میزان عرضه و تقاضای سیلندر فرگاز در تاکستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه توزیع این نوع سیلندر هم اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون فرماندار شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: استفاده برخی خودروها از گاز مایع و تزریق گاز سیلندرها به آن سبب شده تا هم اکنون با کمبود گاز در این استان مواجه شویم.

سهمیه گاز مایع استان قزوین در قالب سیلندر بیش از ۹۵۰ تن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.