به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین بزرگترین و مجهزترین درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی قزوین به بهره برداری رسید.

این درمانگاه دارای بخش‌های جراحی لثه، فک و صورت، ارتودونسی، کاشت، سفید کردن دندان، ترمیم و خدمات تخصصی و عمومی دهان و دندان ویژه اطفال و بزرگسالان است.

درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی ملاصدرا با شش یونیت دندانپزشکی با ۲۵ دندانپزشک و ۲۵ پرسنل با شش میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و تجهیز شده است.

دندانپزشکان این درمانگاه عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی هستند.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی است تا کارها پیش برود و از حضور سرمایه گذاران در اجرای طرح‌های پزشکی استقبال می‌کنیم.

وی گفت: چند سالی است که بخش خصوصی فعال‌تر شده و در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حضور بیشتری دارند که ما هم باور داریم باید کار را به مردم سپرد تا موفقیت بیشتر شود.

استاندار قزوین بیان کرد: دولت در اداره واحدهای صنعتی و بنگاه داری موفق نبوده و حتماً باید از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی و کارهای اقتصادی بیشتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شاید بخش پزشکی برای همه مقرون به صرفه نباشد و اجرای طرح‌های به روز می‌تواند اقتصادی باشد و آنها را به سرمایه گذاری مجاب کند.

جمالی پور ادامه داد: این درمانگاه بسیار خوب طراحی شده و می‌تواند مدل خوبی در جاهای دیگر باشد اما درمان نباید شمالی و جنوبی شود به افراد کم درآمد هم خدمات رسانی کند به سلامت دهان و دندان کمک شود.

وی یادآور شد: در حوزه درمان نگاه تشریفاتی و فقط کسب درآمد باشد بلکه خدمت رسانی عادلانه و کیفی به مردم مورد توجه قرار گیرد تا دولت هم کمک کند اگر این نگاه پیاده شود آماده حمایت از بخش خصوصی هستیم.

استاندار قزوین افزود: دنبال این باشیم که درمانگاه‌های مدرن و زیبا با خدمات کیفی در خدمت مردم کم درآمد هم قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1343089
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.