حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز سه شنبه در مراسم افتتاح دفتر پایگاه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دادسرای مرکز استان قزوین، افزود: این شهید در طول عمر پر برکت خود مدال‌های افتخار فراوانی را از دستان مبارک رهبر فرزانه انقلاب دریافت کرده بود و در نهایت این سردار رشید اسلام و انقلاب، بزرگترین مدال افتخار را از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دریافت کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی افزود: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه پاسدار دین، وطن و ولایت بود و این عمل تروریستی بزدلانه آمریکا که نه در میدان جنگ بلکه در تاریکی شب و به شیوه‌ای ناجوانمردانه انجام گرفت، نشانگر هراس آنها از رشادت‌های این شهید مظلوم است.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به افتتاح دفتر پایگاه مقاومت در دادسرای مرکز استان قزوین، تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف بسیج ادارات علاوه بر مقابله فکری، ایجاد فضایی از خدمت در داخل ادارات است.

این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین فعالیت‌های بسیج کارکنان، تربیت نیروی انسانی برای نظام اسلامی در قالب حلقه‌های صالحین است و این موضوع در پایگاه مقاومت بسیج دادسرای قزوین که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، باید با جدیت دنبال شود.

سردار سلیمانی، اسوه مبارزه با تروریسم دولتی بود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین نیز در این مراسم، گفت: ترور ناجوانمردانه سردار سرفراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایران را آکنده از اندوه‌ و خشم کرد و موجی از اعتراض نسبت به حضور و رفتار آمریکا در منطقه و میان مردم جهان شکل گرفت.

محمد قاسمی افزود: اگرچه مقامات دولت جنایت پیشه آمریکا و هم پیمانانش، در تصور پیروزی و شادی از این اقدام بزدلانه خود هستند، اما در منطق دین مبین اسلام، شهادت در راه خدا بالاترین موفقیت و پیروزی برای هر انسانی است.

قاسمی افزود: این سردار شهید اسلام، اسوه مبارزه با تروریسم دولتی بود و با شهادت وی، وحدت و یکپارچگی بین مسلمان جهان ایجاد شد و گام‌های عملیاتی برای اخراج آمریکا از منطقه برداشته گردید.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: ترویج تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی بی‌منت و کمک به استقرار نظام اداری جهادی و انقلابی یکی از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری از اهداف مهم تشکیل بسیج ادارات است که باید مورد توجه مسوولان این دفتر قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.