سردار محمد شاهرخی روز سه شنبه در دیدار با اصحاب رسانه استان قزوین، افزود: دستاورد شهادت سردار سلیمانی، مصوبه مجلس عراق برای خروج نیروهای آمریکا و طرح سه فوریتی مجلس ایران برای مقابله با آمریکا بود که پیام‌های زیادی به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: حزن و اندوهی که با شهادت سردار سلیمانی بر جامعه ما حاکم شد به زودی با انتقام سخت از اردوگاه دشمن به شادی تبدیل خواهد شد و انتقام سخت، قاطع و پشیمان کننده ای در راه خواهد بود.

این مسوول گفت: در این برهه حساس همه باید دغدغه خون شهید سلیمانی را داشته باشیم و باید از سیره این شهید از قبیل نگرانی و دغدغه برای آینده الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه ویژگی انقلاب و دلیل استمرار آن، همراهی مردم با نظام بود، اضافه کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده بودند تا زمانی که انسجام و پیوستگی در کشور وجود دارد نمی‌توانند به اهداف خود برسند از این رو تمامی برنامه‌های خود را بر تفرقه افکنی و اختلاف آفرینی در جامعه قرار داده بودند.

شاهرخی گفت:تمامی اقدامات چندین ساله آنها با ترور سردار سلیمانی از میان رفت و در واقع با دست خود بر تمامی اقدامات سال‌های اخیر خود، خط بطلان کشیدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: شهادت سردار سلیمانی در این برهه حساس اقتصادی و تاریخی، نشاط و بالندگی را به کشور تزریق کرد و موجب تقویت وحدت و انسجام داخلی شد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی این بود که در رابطه با نظام و انقلاب، مقام معظم رهبری را فصل الخطاب می‌دانست و همواره از سیاست‌های ایشان تبعیت می‌کرد.

شاهرخی افزود: رسانه‌ها نیز در این برهه حساس، نقش موثری در تبیین اهداف و آرمان‌های این شهید والامقام و برطرف کردن سمپاشی دشمنان دارند و باید آگاهانه و متعهدانه در این عرصه قلم بزنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.