سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در شورای اداری استان که با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، افزود: در روزهای گذشته شهر آبیک یکی از آلوده‌ترین شهرهای کشور بود که این مساله باید به صورت جدی پیگیری شده و جلسه شورای تأمین نیز جهت جلوگیری از روند افزایش آلودگی برگزار شود.

این نماینده گفت:باید توجه کنیم که محیط زیست مربوط به همه سازمان‌ها بوده و متعلق به یک شخص خاص نیست و باید همه برای حفظ آن تلاش کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین اظهار داشت:طی بازدید اخیر از این طرح، پیمانکار متعهد شد که تا تیرماه پروژه را تحویل دهد اما هنوز کاری انجام نشده است و از سازمان مدیریت درخواست داریم که زودتر این امر اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به وضعیت جامعه کارگری استان، افزود:متاسفانه از حوزه کارگری خبرهای خوبی نمی‌شنویم و شاهد حقوق معوق و تعدیل نیروها هستیم.

زرآبادی گفت: در این وضعیت اقتصادی، اوضاع کارگران مطلوب نیست و باید در این حوزه بیشتر اهتمام داشته باشیم.

این نماینده با اشاره به تخصیص اعتبار از محل ارزش افزوده به ورزش، گفت:با این اقدام مجلس دهم انتظار داشتیم که در حوزه ورزش کشور تحولی رخ دهد در حالیکه در برخی از فدراسیون‌ها به دلیل بی تدبیری نمی‌توانیم قهرمان اعزام کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی بودجه سال ۹۹ در کمسیون تلفیق خاطرنشان کرد: از مدیران می‌خواهیم پیشنهادهای خود را در این زمینه به نمایندگان بدهند چون سال آینده بودجه گسترده‌ای نخواهیم داشت و باید در بودجه سال آینده برنامه‌ریزی و اولویت‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم رعایت اخلاق، پایبندی به مبانی اخلاقی، ایجاد وحدت، همدلی و انسجام افزود:در یکی از شهرستان‌های استان یکی از افرادی که باید محور وحدت باشد سخنان ناشایستی در خصوص اقلیت مطرح کردند که به ایشان گفتم شما باید قائله‌ها را بخوابانید نه اینکه تنش را بیشتر کنید.

این نماینده تأکید کرد: موضوع اصلی انتخابات ایجاد همدلی و مودت است، در شرایطی که کشور از همه طرف مورد تحریم است نباید نارضایتی ایجاد کنیم بلکه ایجاد اتحاد و انسجام حائز اهمیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.