حبیب الله سیاهکالی مرادی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز پرستار افزود: این مجتمع در  پنج طبقه و چهار هزار متر بنا ساخته شده و تاکنون ۹۰ میلیارد ریال نیز برای احداث این درمانگاه هزینه شده است. 
وی افزود: این مجتمع درمانگاهی از نظر ساختمانی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در حالی که برای تجهیز آن به یک بودجه ۱۴۰ میلیارد ریالی احتیاج داریم.
معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: این درمانگاه شامل بخش‌های داندانپزشکی، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، ام آر آی، داروخانه و فیزیوتراپی است.

وی با اشاره به اینکه طرح انطباق در این درمانگاه کاملا قابل اجرا است، اظهار داشت: مراجعه کنندگان خانم و آقا می‌توانند به صورت مجزا از خدمات این درمانگاه استفاده کنند.
سیاهکالی مرادی گفت: هم اکنون در دو مجموعه درمانی سپاه استان قزوین بیش از ۱۲۰ پزشک متخصص و ۷۳ نیروی پرستار و بهیار مشغول به کار هستند.
معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه این درمانگاه قابلیت مراجعه ۵۰۰ نفر در روز را دارد، عنوان کرد: ایده ال ما این است که یک بیمارستان نیز در کنار این درمانگاه ایجاد کنیم.
وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی سپاه استان در ۹ ماهه سال جاری ۳۱۸ هزار و ۳۷۷ نفر بوده است.
سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته بیش از ۹۵ درصد مراجعین رضایت کاملی از خدمات ارایه شده داشته اند.
معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: این مجموعه درمانی مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلون ریال در سال گذشته و دو میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال در ۹ ماه سال جاری به اقشار مختلف مردم تخفیف داده است.
سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل در بخش سونوگرافی است زیرا تعداد خانم‌های سونوگرافیست در استان قزوین زیاد نیست و برخی نیز با رقم دستمزد کم حاضر به فعالیت نیستند.

به گفته وی تلاش می شود تا سوم خرداد سال 99 این مجتمع بزرگ درمانگاهی در استان قزوین به بهره برداری کامل برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.